Medlemmar | Sverigedemokraterna Mellerud

Medlemmar

Lördag 7 November torgmöte

På lördag 7  November är det åter dags för en dag på torget. 10:00-14:30. Denna gång kommer även Anders Forsberg (riksdagsledamot och ledamot i jordbruksutskottet) till oss och talar lite om vår kampanj och lite om våra landsbygdssatsningar. Anders kommer vara på plats och tala ca 12:30. Vi vill hälsa er alla välkomna på en kopp kaffe och lyssna till Anders Forsberg.

Anders Forsberg

Snart dags för nytt torgmöte

Vårat första men dock absolut inte vårt sista torgmöte blev både glädjande och stimulerande. Som vi skrev i tidigare inlägg så ökade vi med hela 65 % ! Bara på en dag. Snart är det dags igen. Snart ses vi på torget igen.. Denna gång har vi även med en representant från riksdagen.  Vi hälsar er alla välkomna. Mer information kommer inom kort.

Vårt första torgmöte

Lördagen den 17 Oktober hade vi i Sverigedemokraterna vårt första officiella torgmöte.

Vi är mycket nöjda med dagen att få komma ut och träffa såväl gamla som nya medlemmar.

Vi ökade i Mellerud våra medlemmar med 65 % just denna fina dag.

Vi tackar er för en mycket givande och glädjande dag !

Vi tackar för förtroendet och ska göra vårt bästa för att förvalta det.

Vi ses snart igen !

6 Juni 2015

Svenska Flaggan

Vi önskar er alla en fin dag

från oss alla

till er alla

6 Juni 2014

Medlemsmöte 1 Mars kl 16.00 Tingshuset Mellerud

Hej

Vi i SD Mellerud vill gärna träffa er medlemmar med jämna mellanrum för att berätta lite vad som hänt och och lite om vad vi vill göra framöver. Vi vill också gärna höra lite om era synpunkter och önskemål inför framtiden.

Välkomna.

Plats: Tingshuset Mellerud

Dag: Söndag 1 Mars

Tid: 16:00

14 Februari 2015

Medlemsträff 23 November 2014

Hej se nu till att inte glömma Medlemsträffen i Dalslands rummet imorgon 23 November  Söndag kl . 17.00

Vi vill gärna träffa våra medlemmar och utbyta lite tankar och åsikter

Som ni även ser har jag ändrat på hemsidan. Har lagt fram länkar till sidor för Sverigedemokraterna. Om ni vill ha kontakt med vår ordförande Morgan , eller med mig IT ansvarig så finns länkar uppe vid undersidorna.

Välkomna SD Melleruud

22 November 2014

Medlemsträff 23 Nov kl 17.00

Hej.
Du som medlem är inbjuden till medlemsträff , vi vill gärna utbyta tankar och ideer som rör melleruds framtid med er.
Vi i styrelsen har beslutat att med jämna mellanrum hålla möten med medlemmarna för att hålla oss uppdaterade om vad ni vill och samtidigt uppdatera er om viktiga saker som hänt i kommunen.
Vi hoppas att ni är intresserade av detta och kommer delta framöver.

Välkomna söndag 23/11 -14. kl 17:00

plats: Dalslandsrummet (mittemot medborgarkontoret, ovanför audio-video).

17 November 2014
susnet.nu statistik